Dezvoltarea comerțului electronic, cea mai importantă tendință în achiziția de mașini second-hand

Autor: ProMotor 22 iun. 2022 Știri auto
Dezvoltarea comerțului electronic, cea mai importantă tendință în achiziția de mașini second-hand

Reprezentanții companiei Spotawheel sunt de părere că dezvoltarea comerțului electronic este, în prezent, cea mai importantă tendință în achiziția de mașini second-hand. Compania oferă o experiență online optimă, complet transparentă, ușurând vânzarea și cumpărarea vehiculelor rulate, fără costuri nedorite pentru comercianți.

Pandemia a împins comercianții din toate industriile să evolueze și să se îndrepte tot mai mult spre mediul online, cu atât mai mult cu cât deschiderea oamenilor față de cumpărăturile de la distanță au stârnit interes. Totodată, procesul de vânzare este și el unul foarte rapid și transparent prin această platformă, pentru toți cei care doresc să își vândă mașina.

Firma a răspuns nevoilor consumatorilor și a continuat să inoveze din punct de vedere digital, oferind o experiență 100% online. În fiecare lună, tot mai multe formulare de achiziție și vânzare sunt completate online, iar șoferii își pot vinde vehiculele sau se pot bucura de o nouă achiziție după doar câteva click-uri.

„Pentru că am vrut să oferim o experiență completă utilizatorilor, aceștia nu doar că își pot achiziționa o mașină, ci pot să o vândă pe cea veche către noi sau să o schimbe cu una din flota noastră, parcurgând doar câteva etape simple online.”, a declarat Dan Croitoru, General Manager Spotawheel România.

Șoferii își pot vinde mașina în câțiva pași simpli

Platforma le permite utilizatorilor să-și vândă mașina în doar 5 minute. După completarea unui formular cu informațiile esențiale ale mașinii, precum anul de fabricație, marca, caroseria, motorul sau kilometrajul, șoferul își poate vinde mașina veche sau poate face schimb cu una rulată, mai nouă, certificată. Pe baza acestor criterii, utilizatorul află în timp real valoarea mașinii sale.

Inspecția mașinii de vânzare se face în locația aleasă de șofer

Pentru a ușura procesul de vânzare există o echipă aflată la dispoziția șoferilor. După realizarea unei programări, inspecția mașinii se poate face în locul ales de către vânzător sau în una dintre locațiile companiei. Verificarea automobilului durează aproximativ 40 de minute, astfel că totul este simplu și rapid. Pe baza inspecției, se confirmă starea mașinii pentru ca vânzătorul să fie plătit în funcție de valoarea reală. Prețul mașinii de vânzare este stabilit în mod transparent.

Prin intermediul soluțiilor digitale, atât cumpărătorii, cât și vânzătorii pot avea parte de un proces fluid, rapid și, mai ales, transparent. Algoritmii platformei fac posibil ca prețul afișat să fie unul corect, bazându-se pe starea mașinii, cererea de pe piață, popularitatea modelului, kilometrajul, istoricul de utilizare sau anul de producție. Este examinat modul în care utilizatorii interacționează cu platforma pentru a oferi o experiență sigură și rapidă. Astfel, Spotawheel pune la dispoziție un spațiu de încredere în care clienții nu doar că își pot găsi mașina dorită, ci își pot vinde profitabil vehiculul actual.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Spotawheel



Comentarii
Inchide